Frågor och svar

olyckligt kär.. om Fjärde gången den här kvällen och vem räknar på det.:
Hej Kajsa! Jag är olyckligt kär i en kille, som jag vet att du känner och är kompis med. Jag har gillat honom som mer än en kompis i lite mer än 3 månader, tror jag. Problemet är att jag inte vet om han är kär i mig eller inte? Ibland verkar det som om han är det, men ibland är det som om han inte vet att jag finns. Vi går i samma klass, så vi träffas och pratar med varandra varje dag. Jag är ganska säker på att han vet att jag gillar honom, men jag är inte helt säker. Och jag vet inte heller om han gillar mig, fast mina kompisar tror starkt att han gör det. Men frågan är: hur kan jag få veta om han gillar mig? Jag är alldeles för feg för att fråga eller ens säga att jag gillar honom. Hur skulle du göra i min position? :) Jättebra blogg, förresten <3
Svar : Hallå där!  om jag vetat vem personen var hade jag kunnat säga om personen är sådan i sättet eller så, men nu vet jag ju inte det. men det kanske är en fråga du också ska ställa dig ; han kanske bara är så.. han kanske har svårt att visa sina känslor. 
Eftersom du gillat den här killen länge nu tycker jag verkligen det är dags att ta det till nästa steg, fråga om ni kan träffas! Det kan kännas pirrigt men när du väl fått tummen ur så känns det bättre, det lovar jag. Obesvarad kärlek är det värsta och det ska du inte utsätta dig för! Så dags att ta reda på vad det kan leda till och hur han känner!
Om du känner dig alldeles för feg kanske du kan luska ut någonting genom dina klasskamrater, att dom frågar han på ett skojigt men seriöst sätt. Men ska jag vara helt ärlig så är det bästa att kanske föreslå att ni kan träffas du och han, så kan du känna signalerna vad dom ger, och sedan om det känns rätt , berätta för honom vad du tycker. På sms, msn, facebook, vad som helst! Som sagt, utsätt dig inte för obesvarad kärlek! Lycka till! Om du vill snacka lite mer "privat" än här på bloggen så skriv in din mail nästa gång på kommentaren så snackar vi där! finns alltid ! (mailen syns inte för andra läsare utan bara för mig som äger bloggen)


amanda om Nobel!:
var är klänningen ifrån? :) snygg kajsa!
svar ; Den är ifrån H&M, dock är jag osäker på vad den kostade och om den finns kvar! tack så mycket going!

Vera H om Where have you been all my life?
Kan inte du lägga up ditt klass foto?:D
svar ; kommer senare! håll utkik! :)

lollo om It's a good excuse:
vart har du köpt din nobelklännig? :) jättefin var den! :D<3
svar ; H&M! tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0