And i want some new, i was not magnificent.

Hanna a om Så rätt att du ska göra misstag, så att jag ser svart och vitt:
vilka i din klass är nominerade förutom duu??
btw, novellen kommer säkert vara bland de 3 bästa på hela skolan - den var gryyymmm!! :D:D

Svar : Jag, Rikard, Mattias , Erika, Frida, Sedan minns jag inte vilka mer.. tack så jätte mycket! :D


Elsa om How will i know:
Hej kajsa! eftersom alla frågar massa frågor tänkte jag också göra det! dock inteom ditt ex, shit vad jobbigt det måste va? men hur som helst, här kommer lite randomfrågor! :D

Hur gammal är du?
Vilken klass går du i?
Hur är du som person?
Hur lång är du?
Din favoritlåt, och varför?
Hmm.. kommer inte på något mer.. menmen, ha det bra!! :*


Svar ; vad roligt med lite frågor!
Jag är 15 år, går i 9an.
Jag är en väldigt känslig, musikalisk, oftast glad och lättroad tjej!
Jag är väldigt kort, närmare 156 cm
Min favoritlåt är Just like heaven med The cure, och varför vet jag inte, det är den låten som alltid får mig att må bra även om jag inte gör det och jag har haft den som min favoritlåt väldigt väldigt längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0