//Q&A//

Anonym om //Vi gick genom eld//10 månader med världens vackraste själ//:
Hur blev du och Tobias ihop? Jätte fin blogg! Kram

Svar: Vi hade träffats ett antal gånger med en gemensam vän, men ingen ville ha något förhållande och ingenting hände direkt, bara lite mys och sådant. Jag var inte alls sugen på att ha ett förhållande men så en dag frågade han om vi skulle ses ensamma för en gångs skull så vi gjorde det, och så gjorde vi det igen och då började jag verkligen bli intresserad av honom. Sedan kom fallens dagar och vi träffades på söndagen och såg oskar linnros ihop, (det jag skrev om) och då föll bara alla bitar på plats och vi kände båda två att det var något. Sedan var jag väldigt osäker om det bara var en sommarromans och jag skulle till kusten i två veckor dagen efter och var skitledsen för jag ville inte att han skulle "glida ur handen" typ, men så kom han och överaskade mig och hälsa på hos mig på kusten och då var det bara rätt. Och sedan fortsatte vi träffas och började tycka om varandra ännu mer och efter ca 1 månad efter första gången vi träffades, så blev det vi ! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0