//Q&A//

Anonym om //Q&A//:
Du har ju skrivit om nån annan sida, som är mycket dyrare som också säljer liknande kapslar. Är dessa lika bra? :)
Svar: Jag tror du tänker på de kapslarna jag åt när jag hade dålig hy, Det är inte dom jag la upp härmodagen. De ja la upp häromdagen var Silcea och dom är för håret mest men dom kan också ge en bättre hy + för starkare naglar. Men dom jag åt heter Vitamin B5 (www.clearlygone.se för beställning) och är endast för finnar och sådant. Super bra kaplsar som hjäler ! Tips.

Anonym om //Q&A//:
på skolavslutningen, tror du att man kan ha nya converse eller ska man liksm ha klackar eftersom det är den sista skolavslutningen eller något?! :)
Svar : Man kan självklart köra på converse om man vill det! Det beror väll lite på hur din skolavslutningsoutfit ser ut men jag tkr att klänning och stilrena converse är skitsnyggt. Särskillt låga! Men man kan ju köra på klackar med, men det är inget måste. Som sagt, det är en smaksak men det beror ju på vad du ska ha på dig och hur det passar till! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0